gtalk

Thursday, 31 March 2011

ဖုိထားေသာမီးမ်ား ရွိရာသုိ႔ ...

ဖုိထားေသာမီးမ်ား ရွိရာသုိ႔ ...
ေမာင္သာခ်ဳိ

(တစ္)

အဲသည့္ေနတုန္းကျဖင့္ မိုးက ခပ္စိတ္စိတ္ကုိပဲ ရြာခ်ေနခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္ကေတာ့ မႏၱေလးၿမိဳ႕ကုိ သြားေနတဲ့ အျမန္ကားတစီးေပၚမွာ လုိက္ပါသြားေနလ်က္ ...။ မွတ္မွတ္ရရ အဲသည့္ေန႔က မုိးေကာင္းကင္ဟာ ၿပိဳမွာေလ လား မုိးရဲ႕ဆုိတဲ့ မုိးေကာင္းကင္မ်ဳိးမဟုတ္ပါဘူး။ တမိုးလုံးျဖဴၿပီး လင္းခ်င္းေနတဲ့ မုိးေကာင္းကင္ပါ။ မုိးျဖဴမစဲ မုိးမည္းမရြာ ဆုိတဲ့စကားအတုိင္း လင္းေန ဝင္းေနတဲ့ မုိးေကာင္းကင္ကေန အသားလြတ္ ရြာခ်ေနတဲ့ မုိးဟာ မနက္လင္းအားႀကီးကေန ညေနတုိင္တဲ့အထိ သြန္းၿဖိဳးေစြရြာလုိ႔ ေကာင္းဆဲ ...။

က်ေနာ္ လုိက္ပါစီးနင္းသြားတဲ့ အျမန္ကားဟာ မႏၱေလးၿမိဳ႕ကုိအဝင္ တံခြန္တုိင္ရြာႀကီးကုိ ျဖတ္သန္းသြားေန စဥ္မွာေတာ့ ညေနဟာ အေတာ့္ကုိ ေစာင္းသြားခဲ့ပါၿပီ။ ဒါေပမယ့္ ပတ္ဝန္းက်င္ဟာ မုိးၾကားကပဲ လင္းပလုိ႔ေန ဆဲ ...။ ကားဟာ တံခြန္တုိင္ရြာကုိ ဒေရာေသာပါး ျဖတ္သြားေနရာက အေကြ႔ႀကီးတခုကုိ ေရာက္တဲ့အခါမွာ ေတာ့ ျမင္းဇက္ႀကိဳးကုိ တုန္႔လုိက္သလုိ တြန္႔ကနဲ ျဖစ္သြားရာက အရွိန္တန္႔ၿပီး ရပ္သြားပါေတာ့တယ္။ လမ္း တဘက္မွာကေတာ့ လူေတြ စုစု စုစုနဲ႔ ဘာျဖစ္ပါလိမ့္။

ဘာျဖစ္ပါလိမ့္ဆုိတဲ့ စူးစမ္းလုိစိတ္နဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔တကားလုံး ေခါင္းေထာင္သြားမိတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ အားလုံးကုိ ခ်က္ခ်င္းေတြက်သြားေစတဲ့ အနိဌာ႐ုံျမင္ကြင္းတခု။ မႏၱေလးဘက္ကုိ သြားပုံရတဲ့ ဘတ္စကားႀကီးတစီးက လမ္းမေဘးမွာ ထုိးရပ္လုိ႔။ ကားေရွ႕မလွမ္းမကမ္းမွာက ေရွ႕ဘီးတခုလုံး တြန္႔လိမ္ေကြေကာက္ၿပီး အ႐ုပ္ႀကိဳး ျပတ္လဲက်ေနတဲ့ စက္ဘီးတစီး။ စက္ဘီးနဲ႔ မလွမ္းမကမ္းမွာက ဦးခြံႀကီး ပြင့္ထြက္ၿပီး ေသြးအုိင္ထဲမွာ ပကတိ ၿငိမ္သက္ေနတဲ့ လူတေယာက္။ ဖိနပ္ေတြက ဟုိတဖက္ ဒီတဖက္။ ေခါက္ဆြဲထုပ္ကေလး သုံးေလးထုပ္က ကတၱရာလမ္းမေပၚမွာ ပြင့္ထြက္အန္က်။ မုိးေရတစက္စက္၊ အေႏြးဓာတ္မျပယ္ေသးတဲ့ ေသြးစီးေၾကာင္းေတြ က ကတၱရာလမ္းမေပၚ စီးက်ေနဆဲ ...။

မၾကာေသးခင္အခ်ိန္ကေလးကပဲ ေလာကကုိ ေက်ာခုိင္းထြက္သြားရတဲ့ လူတေယာက္ရဲ႕ ျမင္ကြင္းကုိ ကား ေပၚက လူေတြေရာ၊ လမ္းေပၚက လူေတြေရာ အတန္ၾကာ ၾကက္ေသေသၿပီး ေတြၾကည့္ေနမိၾကရာက သက္ ျပင္းကုိယ္စီခ်လုိက္မိၾကတယ္။

“အိမ္ကသားေတြ၊ သမီးေတြ၊ မိန္းမေတြ သိၾကဦးမွာမဟုတ္ဘူး” ကားေပၚက တစုံတေယာက္ရဲ႕ ေကာက္ခ်က္ ခ်သံ။ ကားဆက္လက္ထြက္ခြာခဲ့ေပမယ့္ မုိးတညေနရဲ႕ ေၾကကြဲစရာ ျမင္ကြင္းဟာ က်ေနာ့္အျမင္အာ႐ုံမွာ ဘယ္လုိမွ ေဖ်ာက္ဖ်က္မရႏုိင္ေတာ့ပါဘူး။ မုိးေရစက္စက္၊ ေသြးနီပြက္ပြက္။ ဟုိတဖက္ ဒီတဖက္ ဖိနပ္တရံ။ လြင့္စင္အန္က် ေခါက္ဆြဲထုပ္ကေလးမ်ား။ တြန္႔လိမ္ေကြးေကာက္ စက္ဘီးအုိ။ လဲက်ေသဆုံးေနတဲ့ အိမ္ျပန္ လာသူ လူတေယာက္။ ဟုတ္တယ္။ သူ႔မိန္းမ၊ သူ႔သား၊ သူ႔သမီး။ သူတုိ႔ဆီ ျပန္လာေနတဲ့ သူတုိ႔အေဖ။ ဒီည ေန ျပန္မေရာက္ႏုိင္ေတာ့ဘူးဆုိတာ သူတုိ႔သိၾကဦးမယ္မဟုတ္ဘူး။ အေဖႀကီး ျပန္လာရင္ ဆုိတဲ့အေတြးနဲ႔ မိ သားစုတေတြ စကားလက္ဆုံေျပာရင္း လမ္းမရွိရာကုိ ေမွ်ာ္ေငးရင္း၊ ဟင္းအုိးကေလးေတြကုိ မီးဖုိေပၚတင္ေႏႊး ရင္း ျပန္မေရာက္လာႏုိင္ေတာ့တဲ့ အေဖကုိ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနၾကေပေတာ့မယ္။

ေၾသာ္ ... မ်က္ေမွာက္ေခတ္ရဲ႕ လူသားတေယာက္ သူနဲ႔ သူ႔အသုိက္အျမံဳကေလးအတြက္ ဝမ္းစာကုိ ရွာေဖြ ရင္း အသုိက္အျမံဳရွိရာကုိ ျပန္လာတဲ့ လမ္းဟာ ကမၻာဦးကလုိပဲ အႏၱရာယ္ေတြ၊ စြန္႔စားခန္းေတြနဲ႔ ျပည့္ႏွက္ ေနဆဲပါပဲကလား။
(ႏွစ္)

ကမၻာဦးကေန ယေန႔တုိင္အထိ ခင္ဗ်ားတုိ႔၊ က်ေနာ္တုိ႔တေတြအားလုံး အိမ္ကုိ ျပန္လာေနခဲ့ၾကတယ္ေလ။ မ နက္ခင္းရဲ႕ လမ္းမ်ားနဲ႔အတူ ကုိယ့္စားက်က္ရွိရာကုိ ကုိယ္ထြက္ခြာသြားၾကၿပီး ညေနခင္းရဲ႕ လမ္းမ်ားနဲ႔အတူ ကုိယ့္အသုိက္ရွိရာကုိ ကုိယ္ျပန္လာေနခဲ့ၾကစျမဲပါ။

စာေရးမေလးေတြ အိမ္ျပန္လာေနၾကတယ္။ ေက်ာင္းဆရာမေလးေတြ အိမ္ျပန္လာေနၾကတယ္။ လမ္းေဘး ေစ်းသည္ကေလးေတြ အိမ္ျပန္လာေနၾကတယ္။ အုတ္သယ္၊ ေျမဖုိ႔၊ ပန္းရံသမားေတြ အိမ္ျပန္လာေနၾက တယ္။ ငါးရွာ၊ ဖားရွာ၊ ေကာက္စုိက္၊ ပ်ဳိးႏုတ္ေတြ အိမ္ျပန္လာေနၾကတယ္။ စိန္ေရႊရတနာ ေက်ာက္မ်က္ ေရာင္းခ်သူေတြ အိမ္ျပန္လာေနၾကတယ္။ အငွားကားေမာင္းသမား၊ ဆုိက္ကားနင္းစားသူေတြ အိမ္ျပန္လာေန ၾကတယ္။ မဂၢဇင္းအယ္ဒီတာ၊ ကဗ်ာဆရာ၊ စာအုပ္လက္ေပြ႔အေရာင္းသမား အိမ္ျပန္ေနၾကတယ္။ အေရာင္း စာေရးမ၊ ဧည့္ႀကိဳမိန္းကေလး၊ ရမၼက္ကုန္သည္ မိန္းမလွ အိမ္ျပန္လာေနၾကတယ္။ ဟုတ္ပါတယ္။ ခင္ဗ်ားတုိ႔ က်ေနာ္တုိ႔တေတြအားလုံး အိမ္ျပန္လာေနခဲ့ၾကပါတယ္။ ကေလး၊ လူႀကီး၊ လူထီး၊ လူမ ကုိယ့္အသုိက္အျမံဳအ တြက္ အစာကုိ ထြက္ရွာၾကသူ လူတုိင္း၊ လူတုိင္း ...။

ကမၻာဦးတုန္းကလည္း က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕ အဘုိးအဘြား ေက်ာက္ေခတ္လူသားဟာ ေက်ာက္လက္နက္ကုိ လက္ တဘက္က စြဲကုိင္လုိ႔၊ ပုခုံးေပၚမွာ ေသြးသံအလူးလူးနဲ႔ သားေကာင္ကုိ ပစ္တင္ထားလုိ႔၊ အေျမာင္းေျမာင္းထ ေနတဲ့ ႂကြက္သားႀကီးေတြ၊ အၿပိဳင္းၿပိဳင္းႂကြေနတဲ့ ေသြးေၾကာႀကီးေတြ၊ တင္းမာေနတဲ့ ေမး႐ုိးႀကီးေတြ၊ ျပည့္ ကားေနတဲ့ ရင္ဘတ္ႀကီးေတြနဲ႔အတူ သူ႔ဂူရွိရာကုိ ျပန္လာေနခဲ့ေပလိမ့္မယ္။ ဒီလုိ ကမၻာဦးကေန သည္ေန႔အ ထိ ကုိယ့္ခ်ည္တုိင္ကုိ ကုိယ္ျပန္လာၾကစျမဲျဖစ္တဲ့ လူသားေတြရဲ႕ဘဝကုိ ကဗ်ာဆရာ ‘ေအာင္ခ်ိမ့္’ က သူ႔ရဲ႕ ‘လမ္း’ ဆုိတဲ့ ကဗ်ာမွာ ခုလုိစၿပီး ေရးဖြဲ႔ပါတယ္။

မိသားစုမ်ား အခန္းက႑ 
ကမၻာဦးပုံသ႑ာန္ 
တဦးျပန္အလာ တဦးေမွ်ာ္ၾက 
မီးဖုိၾက။

သားေကာင္ကုိ ပုခုံးေပၚ အက်အနပစ္တင္ၿပီး ထမ္းျပန္လာတဲ့ ေက်ာက္ေခတ္လူသားကုိပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ေခါက္ဆြဲ ေၾကာ္ထုပ္ကေလးေတြ စက္ဘီးလက္ကုိင္မွာ ဆြဲခ်ိတ္ကာ မႏၱေလးဘက္ကေန တံခြန္တုိင္ေက်းရြာဘက္ကုိ နင္းျပန္လာတဲ့ မ်က္ေမွာက္ေခတ္လူသားကုိပဲျဖစ္ျဖစ္ က်န္ရစ္ခဲ့တဲ့ သူ႔မိသားစုက ေမွ်ာ္ျမဲပါ။ ဖုိထားတဲ့ မီးေတြ နဲ႔အတူ ႀကိဳျမဲပါ။ ေသြးသံရဲရဲနဲ႔ သားေကာင္ကုိ အလွ်ံတညီးညီး ေတာက္ေလာင္ေနတဲ့ မီးဖုိထဲ ထုိးထည့္လုိက္ ရင္းက ေႏြးေအာင္လည္း လႈံရင္း ကုန္ေအာင္လည္း ဝုိင္းဖြဲ႔စားေသာက္ၾကမယ္ေလ။

ဒလဘက္ကေန ရန္ကုန္ဘက္ကမ္းကုိ ကူးတုိ႔နဲ႔ကူးၿပီး အရက္ဆုိင္တကာ လွည့္လုိ႔ ငါးဖယ္ေၾကာ္ လုိက္ေရာင္း ေနရွာတဲ့ အရြယ္မတုိင္သူ သမီးကေလးကုိ အေမ ုိ႔ ေစာင့္ေနၾကပါတယ္။ လြယ္အိတ္ထဲကေန ထီလက္မွတ္ ေတြ ဆြဲဆြဲထုတ္ရင္း ေတြ႔တဲ့လူကုိ ထီထုိးဦးမလားလုိ႔ လုိက္ေမးေနရွာတဲ့ အေဖႀကီးကုိ သမီးတုိ႔ ေစာင့္ေနၾက ပါတယ္။ ဒတ္ဆန္းေနာက္ၿမီးမွာ တြဲလြဲဆြဲကုိင္ၿပီး ေခတ္ႀကီးထဲက ျပဳတ္က်မသြားဖုိ႔ လုိက္ပါသြားရင္း မွတ္တုိင္ ပါတယ္လုိ႔ ေအာ္ေနရတဲ့ ကားစပယ္ယာ သားကုိ အေမတုိ႔ ေစာင့္ေနၾကပါတယ္။ ၿမိဳ႕နဲ႔ေဝးေဝး ရြာကေလး ေတြကေန အေဝးေျပးကားႀကီးေတြက မတင္ခ်င့္တင္ခ်င္နဲ႔ သယ္ေဆာင္လာတဲ့ ေက်ာင္းဆရာမကေလးကုိ အေဖတုိ႔ ေစာင့္ေနၾကပါတယ္။ အေရာင္းအဝယ္ကိစၥလုိ႔ဆုိၿပီး ဘာကုန္ေတြကုိမွ သယ္ေဆာင္မသြားဘဲ ထြက္ ထြက္သြားတတ္တဲ့ မမႀကီးကုိ ညီမေလးတုိ႔၊ ေမာင္ေလးတုိ႔ ေစာင့္ေနၾကပါတယ္။ စာအုပ္ထြက္မွ ပုိက္ဆံယူ ဗ်ာလုိ႔ ဆုိတတ္တဲ့ ထုတ္ေဝသူစားပြဲေရွ႕ကေန မ်က္ႏွာငယ္ငယ္နဲ႔ လွည့္ထြက္လာတတ္တဲ့ ေဖေဖ့ကုိ သားတုိ႔ ေစာင့္ေနၾကပါတယ္။ ေက်ာင္းလခကေလးေတြ သြင္းၾကပါဦးကြာလုိ႔ ဆုိရင္း စာသင္ခန္းကေလးထဲကေန လွည့္ထြက္လာမယ့္ ေဖေဖႀကီးကုိ သားတုိ႔ ေစာင့္ေနၾကပါတယ္။

မီးကေလးေတြ ဖုိၾကရင္း၊ ဟင္းခ်ဳိကေလးေတြကုိ ေႏႊးၾကရင္း၊ ထမင္းဝုိင္းကေလးေတြကုိ ျပင္ၾကရင္း၊ အၾကမ္း အုိးကေလးေတြကုိ တည္ၾကရင္း၊ အေႏြးဓာတ္ရွိရာကုိ လွည့္ျပန္လာမယ့္ လမ္းမ်ားကုိ ေစာင့္ၾကရင္း ...။

(သုံး) 

ငါတုိ႔ေခတ္မွာ ငါတုိ႔ဟာ 
ခ်စ္ေမတၱာကုိ ယူလာႏုိင္ခဲ့လုိ႔လား 
အိမ္ျပန္လာၾကတယ္။

ကဗ်ာဆရာ ‘ေအာင္ခ်ိမ့္’ က သူ႔ရဲ႕ ‘လမ္း’ ကဗ်ာကုိ အခုလုိ ေမးခြန္နဲ႔ ဆက္ဖြဲ႔ခဲ့ပါတယ္။ “ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကုိ ယူလာႏုိင္ခဲ့ၾကရဲ႕လား” တဲ့။ အိမ္ကုိ ျပန္လာတဲ့ က်ေနာ္တုိ႔တေတြ၊ ခင္ဗ်ားတုိ႔တေတြ။ နည္းမ်ဳိးစုံနဲ႔ ေနရာမ်ဳိးစုံ က ရလာၾကတဲ့ ေငြစ၊ ေၾကးစ၊ စားေရရိကၡာထဲမွာ ေမတၱာတရားကုိမွ က်ေနာ္တုိ႔တေတြ ထည့္သြင္းယူလာမိ ၾကပါစ။ ျဖန္႔ခံလာတဲ့ လက္ဖဝါးအစုံထဲကုိ ထုိးထည့္ေပးလုိက္ရတဲ့ ေငြစ၊ ေၾကးစ၊ ပုိက္ဆံစကၠဴရြက္ေတြထဲမွာ ေမတၱာတရားကုိမွ ေရာစပ္ထည့္သြင္းလုိက္မိၾကပါစ။ စားပြဲေပၚကုိ လွမ္းပစ္တင္ထားလုိက္တဲ့ မုန္႔ပဲသေရစာ အထုပ္ေတြ၊ အိတ္ေတြထဲမွာ အေႏြးဓာတ္ကေလးေတြကုိမွ ေရာေႏွာေပးလုိက္မိၾကပါစ။ ငါ ရွာေကြၽးေနရတာ ပါဆုိတဲ့ မ်က္လုံးတင္းခဲခဲႀကီးေတြနဲ႔မ်ား တညေနခင္းလုံးကုိ သိမ္းက်ဳံးၾကည့္ပစ္လုိက္ေလမလား။

ခ်စ္ေမတၱာကုိ ယူလာႏုိင္ခဲ့ၾကလုိ႔လားတဲ့။ မသိ။ က်ေနာ္မသိ။ လမ္းေပၚမွာေတာ့ ညေနတုိင္ရင္ ခ်ည္တုိင္ကုိ ျပန္တဲ့ ေျခလွမ္းေတြနဲ႔ေလ။ ဟုတ္ကဲ့။ မီးကေလးေတြ ဖုိလုိ႔ ျပန္သူကုိ ေစာင့္ေနခဲ့ၾကပါတယ္။

(ေလး) 

တကယ့္တကယ္ေတာ့ ထမင္းကုိရၿပီး အိမ္ျပန္လာၾကရတဲ့လမ္းဟာ အခုထိတုိင္ေအာင္လည္း ကမၻာဦးဆန္ဆဲ ပါပဲေလ။ စြန္႔စားခန္းေတြနဲ႔။ ေျမာင္ေတြဆီးလုိ႔။ ေတာင္ေတြဟီးလုိ႔။ သားရဲႁပြမ္းလုိ႔။ ေခ်ာင္းျမစ္ေတြဝွမ္းလုိ႔ ...။

ေတာဆင္႐ုိင္းတေကာင္နဲ႔ ပက္ပင္းတုိးလုိက္ရတဲ့ ကမၻာဦးလူသားရဲ႕ အႏၱရာယ္တံခါးဝ။ က်ားသစ္တေကာင္ရဲ႕ ေရွ႕ေမွာက္ကုိ ေရာက္သြားတဲ့ ကမၻာဦးလူသားရဲ႕ အႏၱရာယ္တံခါးဝ။ ေခ်ာက္ကမ္းပါးႀကီးေတြရဲ႕ ေျခတဖဝါးစာ ႏႈတ္ခမ္းပါးကေန တြယ္ကပ္ေလွ်ာက္သြားေနတဲ့ ကမၻာဦးလူသားရဲ႕ အႏၱရာယ္တံခါးဝ။ အဲသည္ တံခါးဝေတြ လုိပဲ မ်က္ေမွာက္ေခတ္လူသားရဲ႕ ထမင္းကုိရွာၿပီး ျပန္တဲ့လမ္းဟာလည္း အႏၱရာယ္ေတြနဲ႔ ႁပြမ္းတီးေနဆဲပါ။

အိမ္ကုိ ျပန္လာေနတဲ့ စက္ဘီးသမားကေလးနဲ႔ မႏၱေလးဘက္ကုိ အတင္းေမာင္းဝင္သြားတဲ့ ဘတ္စကားႀကီး တုိ႔ရဲ႕ တံခြန္တုိင္ရြာနားက လမ္းေပၚမွာ မုိးသက္မုန္တုိင္းေတြရွိတယ္။ ရန္ကုန္ဘက္ကေန ဒလဘက္ကုိ ျဖတ္ ကူးလာတဲ့ အျမည္းေရာင္းသူေလးရဲ႕ ရန္ကုန္ျမစ္ေပၚက ညမွာ ကံဆုိးမိုိးေမွာင္ေတြရွိတယ္။ အလုပ္သမား ေခါင္းကေန တင္ပါးကုိ လွမ္းအပုတ္ခံလုိက္ရတဲ့ ပန္းရံသမကေလးရဲ႕လမ္းမွာ ေျခေခ်ာ္လက္ေခ်ာ္ေတြရွိတယ္။ ဧည့္ႀကိဳေကာင္မေလးနဲ႔ ကူးသန္းေရာင္းဝယ္ ကုန္သြယ္သမားႀကီးၾကားမွာ မစြမ္းရင္းေတြ၊ ကန္စြန္းခင္းေတြ ရွိတယ္။ ကမ္းနဲ႔ ေဝးရာကုိ ထြက္သြားတဲ့ တံငါေလွကေလးနဲ႔ ေလ႐ုိင္းေရ႐ုိင္းေတြၾကားမွာ ေလာကဓံလႈိင္းလုံး ေတြရွိတယ္။ တခ်က္ခ်င္း ေခါင္းကုိ ရမ္းခါလုိက္တဲ့ ဆုံလည္ကုလားထုိင္ေရွ႕က မတ္တပ္ရပ္ေစာင့္ေနတဲ့ ေျခ ေထာက္အစုံမွာ ေလးလံတဲ့ ေျခလွမ္းေတြရွိတယ္။ ႏြား႐ုိင္းတေကာင္လုိ တ႐ွဴးထုိး ခုတ္ေမာင္းသြားေနတဲ့ အ ျမန္ရထားေပၚက တတြဲၿပီးတတြဲ ကုိယ္ကုိလႊဲသြားေနတဲ့ ေစ်းသည္ကေလးေတြရဲ႕ လက္ထဲမွာ လြတ္က်သြား တဲ့ အိပ္မက္ေတြရွိတယ္။

ဟုတ္ပါတယ္ေလ။ က်ေနာ္တုိ႔တေတြဟာ တေန႔မဟုတ္တေန႔၊ တနည္းမဟုတ္တနည္းနဲ႔ ဖုိထားတဲ့ မီးကေလး မ်ား ရွိရာကုိ အျပန္မွာ ေနာက္က်ခဲ့ၾကပါတယ္။ ကဗ်ာဆရာ ေအာင္ခ်ိမ့္ကေတာ့ အဲသည္လုိ အျပန္မလွႏုိင္ၾက တဲ့ လူသားရဲ႕ဘဝကုိ ေဖာ္ျပရင္းက ေသာကဗ်ာပါဒဆုိတဲ့ မုိးေတြ သည္ေလာကမွာ မတိတ္ေတာ့ဘူးလားလုိ႔ ေမးရင္း ‘၁၉၉၆၊ ဒီဇင္ဘာလ၊ ရနံ႔သစ္’ ထဲက သူ႔ရဲ႕ကဗ်ာကုိ အဆုံးသတ္ထားခဲ့ပါတယ္။

ကားတစင္း ေသေနေပါ့
ေညာင္ပင္ႀကီးရဲ႕ေအာက္မွာ
မုိးက မတိတ္ေတာ့ဘူးလား
ေဟာဒီေလာကမွာ။ ။

အျပန္လမ္း မေျဖာင့္တန္းႏုိင္ပုံကုိ ကားတစင္း ေသေနေပါ့တဲ့ ကဗ်ာဆရာက။ လမ္းေပၚမွာ လူေတြတပုံတပင္ ႀကီး မိသားစုအသုိက္အျမံဳရွိရာကုိ ျပန္သြားေနၾကတယ္ေလ။ ခ်စ္ေမတၱာေတြ ယူေဆာင္သြားၾကပါစ။ ရြာေသာ မုိးေတြကလည္း တိတ္သြားၾကပါစ။ ဖုိထားတဲ့ မီးကေလးေတြ မၿငိမ္းခင္ ေရာက္သြားၾကပါစ။ တံခြန္တုိင္ရြာနား က ပက္စက္လွတဲ့ ျမင္ကြင္းဟာ မႏၱေလးကုိ ေရာက္တဲ့အထိ က်ေနာ့္မ်က္လုံးထဲက မထြက္ေတာ့ဘူး။     ။

ေမာင္သာခ်ိဳ

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More